جوانسازی

جوانسازی پوست

در کلینیک زیبایی دکتر کلانتری جوانسازی پوست صورت توسط پزشکان متخصص و تیم مجرب همراه با بهترین ، مدرن ترین و مجهزترین دستگاه‌ها و ژل های جوانسازی انجام می شود. ما در این کلینیک از روش های فتوشاپ پوست ، پی آر پی صورت ، مزونیدلینگ، پاکسازی ، اسلاین پوست (  ترکیبی از فیلر و مزوتراپی می باشد استفاده می کنیم.) که بهترین روش برای جوانسازی و آبرسانی ، درمان لک و جلوگیری از پیری پوست و … است.

عوامل تاثیر گذار بر پیر شدن پوست چیست؟

  • استرس و اضطراب
  • استفاده از محصولات آرایشی تقلبی
  • استفاده نکردن از کرم های آبرسان
  • در معرض نور خورشید قرار گرفتن
  • آب و هوای خشک

نشانه های پیری پوست چیست؟

  • پدید آمدن چین و چروک
  • شل شدن پوست صورت
  • لاغر شدن صورت
  • کاهش یافتن کلاژن پوست
  • تغییر لایه های پوست

روش جوانسازی پوست بر اساس سن ، جنسیت و نوع پوست شما در این کلینیک انجام می شود تا زیبایی، شادابی و جوانی پوست شما تضمین شود

جوانسازی پوست چیست؟

پدید آمدن چین و چروک ، لک و آکنه و پوسته پوسته شدن پوست از رایج ترین مشکلات پوستی می باشند که بدلیل گذر زمان و یا بدلیل مراقبت‌ های اشتباه پوستی پدید می‌آیند. یکی از بهترین روش های پیشگیری و مراقبت از پوست روش‌های جوانسازی پوست صورت می باشند.

چه زمانی جوان سازی پوست صورت را انجام دهیم؟

با افزایش سن ، میزان کلاژن و اسید هیالورونیک در پوست کاهش می یابد ، پوست نازک می شود و چین و چروک های ریز به تدریج ظاهر می شوند. چین و چروک صورت معمولا بعد از سن ۳۵ سالگی نمایان می شوند.

اما افرادی نیز هستند که در سنین پایین دچار این چین و چروک ها می شوند. با گذشت زمان ، چین و چروک ها ها عمیق تر می شوند و در همان سن برای جوانسازی پوست باید اقدام کنند.

انواع روش های جوانسازی پوست

علاوه بر جوانسازی پوست باید پوستی سفت و شاداب داشته باشیم که با روش های جوانسازی می توان به آن رسید . انواع مختلفی از مشکلات پوستی وجود دارد و همینطور انواع مختلفی از لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع راه حل ها. برخی از مشکلات رایج تر ، جای زخم آکنه ، لکه های پیری ، چین و چروک و افتادگی پوست است.

برای اینکه بهترین گزینه مناسب پوست خود را پیدا کنید ، مهم است که در مورد ساختار پوست خود اطلاعات کسب کنید. پوست از چندین لایه تشکیل شده است ، از جمله اپیدرم ، که لایه سطحی است ، درم که لایه زیرین است و بیشتر از کلاژن تشکیل شده است ، و پروتئینی که در ایجاد اسکار و یا پوست سالم نقش دارد.

تکنیک های جوانسازی پوست لایه های مختلف پوست را هدف قرار می دهند. برخی از رایج ترین روش های جوانسازی پوست عبارتند از:

1- جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم برای از بین بردن لک ، آکنه ،درمان جای زخم  و… بسیار موثر است. میکرودرم ابریژن یکی از روش های درمان بسیار  پرطرفدار برای از بین بردن چین و چروک می باشد چرا که این روش نیازی به بستری شدن ندارد و یک عمل جوانسازی سرپایی می باشد.

پزشک متخصص در کلینیک زیبایی از یک ابزار دستی برای پخش کردن بلورهای کوچک بر روی سطح پوست استفاده می کند. این بلورها لایه برداری پوست را انجام می دهند ، و همینطور به طور همزمان از مکش برای از بین بردن بلورها و سلول های مرده پوست استفاده می شود. برای از بین بردن چین و چروک ممکن است به بیش از یک جلسه میکرودرم ابریژن نیاز باشد.

میکرودرم ابریژن

2- جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

بوتاکس به عنوان یک ماده فعال برای درمان چین و چروک شناخته می شود. تزریق بوتاکس می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود و نیازی به بیهوشی و ریکاوری نمی باشد.

وقتی مقدار کمی بوتاکس به عضله تزریق می شود ، سیگنال های عصبی را سبب انقباض عضلات شما می شوند ، مسدود می کند. در نتیجه به طور موقت عضلات صورت را ضعیف یا فلج کرده و چین و چروک های پوست را برای چند ماه صاف یا از بین می برد.

بوتاکس

3- جوانسازی پوست با پی آر پی

پی آر پی صورت یک درمان تزریقی و زیبایی مناسب برای جوان سازی طبیعی پوست و ترمیم علائم پیری است. این درمان شامل تزریق مجدد پلاسمای غنی از پلاکت به پوست، انتقال فاکتورهای رشد فراوان و تحریک پاسخ طبیعی بدن برای کمک به جوانسازی کامل است.

PRP باعث تحریک کلاژن می شود و پوست نازک را ضخیم و سفت می کند و به طور موثر چین و چروک و خطوط ریز را صاف می کند. از آنجایی که تولید کلاژن را تقویت می کند، یک درمان عالی برای بهبود بافت و رنگ کلی پوست است. این روش به ویژه برای افرادی که از آکنه رنج می برند بسیار مفید است.

PRP برای درمان ناحیه ظریف زیر چشم که بیشتر علائم پیری در آن دیده می شود و با لیزر قابل از بین بردن نیست ، استفاده می شود.

PRP

4- جوانسازی پوست با تزریق ژل

افزایش سن روی پوست هر یک از ما تاثیر می گذارد و باعث شل شدن پوست صورت می شود و خطوط بیان را بیشتر نمایان می کند. تزریق ژل به پوست می تواند برای مبارزه با اولین علائم پیری و جوانسازی پوست بسیار مفید باشد.

تزریق ژل یک روش زیبایی است که برای کاهش چین و چروک دور لب و … استفاده می شود. تزریق ژل به صورت باعث حجم می دهی می شود و درخشندگی و طراوت را به پوست باز می گرداند.

تزریق ژل

5- جوانسازی پوست با مزوژل

با بالا رفتن سن میزان هیالورونیک اسید در بدن انسان کاهش می یابد و در نتیجه طراوت و شادابی پوست کاهش می یابد. تمامی مواد به کار رفته در مزوژل به گونه ای قرار گرفته اند که باعث افزایش سطح کلاژن در پوست و بهبود خون رسانی به اندام ها و بافت های پوست می شود. مزوژل بافت های پوست را ترمیم می کند، پوست را تقویت و جوان می کند.

6- جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روشی بسیار موثر و ایمن است که با سوزن های پزشکی ضربات کوچکی به پوست صورت وارد می کند که باعث  تحریک کلاژن می شود. با انجام میکرونیدلینگ مشکلات پوستی تا حدودی برطرف می شود و باعث جوانسازی پوست نیز می شود.

7- جوانسازی پوست با مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت یک روش جوانسازی است که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی با استفاده از سوزن های ظریف مواد را به پوست شما تزریق می کند و در کمترین زمان به نتیجه مطلوب می رسد.

ممکن است با شنیدن این که این روش با سوزن انجام می شود احساس ترس به شما دست دهد اما این روش درمان کاملا بدون درد و خونریزی است. سوزن های مورد استفاده در این روش درمان بسیار ریز می باشند و فقط ۲ تا ۴ میلی متر از پوست نفوذ می کنند.

8- جوانسازی پوست با مزونیدلینگ

مزونیدلینگ یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک پوست است. این روش ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ است یعنی ترکیب مزوتراپی و میکرونیدلینگ را مزونیدلینگ می نامند که تکنیکی پیشرفته برای جوانسازی پوست است.

در این روش کوکتل های مزوتراپی اثر این روش درمانی را چند برابر کرده و سلول های جدید و جوان را جایگزین سلول های قدیمی و آسیب دیده می کنند..

9- جوانسازی پوست با مزوبوتاکس

مزوبوتاکس ترکیبی از مزوتراپی و بوتاکس است که جهت جوانسازی به پوست تزریق می شود. در این روش چین و چروک های روی پوست، چانه، گونه های بالایی و … از بین می رود. با توجه به دوز کم بوتاکس در مزوبوتاکس علاوه بر رفع این چین و چروک ها ، جای جوش ها را نیز از بین می برد.

۱0- جوانسازی پوست صورت با ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین روش های جوانسازی و برجسته ازی صورت می باشد. ماده اصلی این ژل اسید هیالورونیک تولید شده توسط ایبسا است.

۱1- جوانسازی پوست با پلاسما ژل

پلاسما ژل یکی از فیلر یا ژل تزریقی برای جوانسازی می باشد. تفاوت پلاسما ژل با سایر ژل های تزریقی در این است که از خون خود شما ساخته می شوند و به پوست شما تزریق می شود. ژل پلاسما یکی از جدیدترین روش های رفع چین و چروک در مقایسه با روش های دیگر است.

۱2- جوانسازی صورت با تزریق چربی

برای از بین بردن چین و چروک صورت راه های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک و آکنه وجود دارد که یکی از این روش ها تزریق چربی صورت است. بهترین زمان برای تزریق چربی صورت زمانی است که چین و چروک صورت عمیق است و با روش های دیگر قابل ترمیم نیست.

در این صورت می توانید چربی را به نواحی مختلف صورت تزریق کنید. خط لبخند، خط پیشانی، پنجه کلاغی دور چشم، خط گونه و… همگی نواحی هستند که با تزریق چربی قابل ترمیم می باشند.

۱3- جوان سازی پوست با فتوشاپ صورت

فتوشاپ صورت یکی از روش های جدید لایه برداری عمیق پوست می باشدکه در کلینیک های زیبایی توسط متخصص انجام می شود. به نوعی فتوشاپ پوست نسل جدید دستگاه میکرودرم آبریژن می باشد .

فتوشاپ صورت علاوه بر جوانسازی پوست یکی از بهترین روش ها برای رفع تیرگی زیر بغل  ، زانو ، از بین بردن سیاهی قوزک پا و … می باشد.

14- جوانسازی با تزریق نخ

جوانسازی با نخ یکی از روش های مدرن و بسیار بی خطر می باشد که باعث کلاژن سازی پوست می شود که در ناحیه صورت ، خط فک و غبغب انجام می شود که یک روش فوق العاده برای رفع افتادگی پوست و غبغب می باشد .

تزریق نخ

معمولا پس از گذشت یک ماه متوجه تغییرات و جوانسازی می شوید . ماندگاری این روش حدود یک ماه تا یک سال می باشد

آیا انجام جوانسازی پوست در یک جلسه ممکن است؟

تعداد جلسات جوانسازی پوست بستگی به عمق چین و چروک پوست صورت ، مشکلات پوستی و سن افراد دارد که این تعداد جلسات توسط متخصص پوست مشخص می شود.

آیا روش های جوانسازی پوست عوارض دارند؟

اگر جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی معتبر با دستگاه ها و مواد استاندارد انجام شود هیچگونه عوارضی برای شما نخواهند داشت.

خدمات جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی دکتر کلانتری

کلینیک زیبایی دکتر کلانتری پیشرو در خدمات جوان سازی پوست با کادری مجرب و حرفه ای و جدیدترین تجهیزات روز دنیا می باشد.

چرا برای جوانسازی پوست باید به کلینیک دکتر کلانتری مراجعه کرد؟

جوانسازی پوست صورت تاثیر خیلی زیادی بر روی اعتماد بنفس شما عزیزان دارد پس روی پوست صورت نمی توان ریسک کرد و برای جوانسازی به سالن های زیبایی یا کلینیک های زیبایی نامعتبر مراجعه کرد زیرا ممکن است با عوارض جبران ناپذیری رو برو شوید.

جوانسازی پوست در کلینیک دکتر کلانتری با بهترین و بروزترین مواد و دستگاه های ۲۰۲۲ انجام می شود که روش های جوانسازی را متخصص پوست و مو از صفر تا صد در کلینیک برای شما عزیزان انجام می دهد.

دکتر کلانتری
دکتر کلانتری
مقالات: 16
سوالی ندارید؟
Call Now Button